חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

העירייה תכשיר סייעות המלוות תלמידים על הרצף במסגרות הרגילות

 

אגף המנהלה בעיריית פתח תקוה בשיתוף עמותת אלו”ט יחלו בימים הקרובים בקורס הכשרה נוסף לסייעות אשר מלוות תלמידים על הרצף האוטיסטי במסגרות הרגילות.

 

 מדובר בקורס ייחודי אשר החל לפעול בפתח תקוה בשנים האחרונות ובמסגרתו ניתנים כלים מעשיים לסייעות. הקורס מכיל עשרה מפגשים בסה"כ, כאשר כל מפגש עורך 3 שעות וסה"כ נחשב ל- 30 שעות אקדמיות.

ההכשרה נערכת במס’ שלבים: מפגשי בסיס ראשוניים להיכרות עם האוטיזם, מפגשי העמקה אשר כוללים מאפייני התמודדות ומפגשים בנושא השילוב החברתי והלימודי של התלמיד המאובחן במערכת החינוך הרגילה. לקראת סיום ההכשרה הסייעות יעברו מפגשי תרגול וסימולציות.

ראש העיר רמי גרינברג "במסגרת ההשקעות הרבות שהעירייה מקדמת בתחום החינוך בכלל ובחינוך המיוחד בפרט, העירייה יחד עם עמותת אלו"ט תחל בקרוב בקורס הכשרה נוסף לסייעות המלוות תלמידים על הרצף המשולבים בחינוך הרגיל. מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים מעשיים לסייעות במהלך עבודתן החשובה למען התלמיד. אני מודה לאגף מינהלה על קידום הפרוייקט החשוב אשר דואג לרווחתו של התלמיד ומאפשר לו להתשתלב במסגרת הרגילה באופן מיטבי. יישר כוח לסייעות על ההירתמות לטובת התלמידים."

תמונה להמחשה - סייעות בקורס הכשרה

 

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים