חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

כיצד ניתן לחלק פליירים במרכז

 

הכנת פליירים לעיתים יכולה להיות תהליך ארוך מלווה בהמון שינויים ותיקונים ולכן, כאשר יש בידכם סוף סוף את חבילת הפליירים המושלמת אשר יצאו מהמחשב של המעצב ישירות לידיים שלכם, אתם כבר יכולים לדמיין את הפלייר נמצא אצל לקוח פוטנציאלי בתיבת הדואר ואולי אפילו על המקרר שלו

 

הכנת פליירים לעיתים יכולה להיות תהליך ארוך מלווה בהמון שינויים ותיקונים ולכן, כאשר יש בידכם סוף סוף את חבילת הפליירים המושלמת אשר יצאו מהמחשב של המעצב ישירות לידיים שלכם, אתם כבר יכולים לדמיין את הפלייר נמצא אצל לקוח פוטנציאלי בתיבת הדואר ואולי אפילו על המקרר שלו. לכן, חשוב לדעת כיצד לחלק את הפליירים בצורה הטובה והיעילה ביותר. זאת בעוד כי ישנם המון דרכים לחלוקה והפצה של פליירים, אך תהליך זה יכול להיות מבלבל, מתיש ואף מתסכל למי שעדיין לא סגור על אופן החלוקה שלהם. בגלל זה, אספנו עבורכם את השיטות הנפוצות ביותר לחלוקת פליירים במרכז עם כל היתרונות והחסרונות שלהם.

חלוקה באופן ישיר

בעידן של היום נראה כי לעמוד ולחלק פליירים היא צורת חלוקה מיושנת ולא יעילה לפרסום עסקים וכי העידן האינטרנטי תופס תאוצה מירבית בכל מה שקשור לפרסום. למרות שטענה זו נכונה במקצת, ההשערה שפליירים הם מיושנים היא אינה נכונה כלל, פליירים הם כלי חזק ביותר המאפשר תפוצה רחבה, כוללת וקבועה באזורים בהם אתם בוחרים לחלק אותם. בנוסף, כאשר אנו מדברים על רמת החשיפה לפליירים שלכם ובעיקר כמות האנשים שעוברים באזור, בחירת האזור עצמו היא תהליך לא פחות חשוב וקריטי ולכן, חשוב לדעת כיצד לבחור באופן קפדני אזורים מרכזיים, בעוד כי ישנן מספר אופציות לחלוקת פליירים במרכז. השיטה הבסיסית ביותר היא לחלק את הפליירים באופן עצמאי וישיר בכניסה למרכזים מסחריים או סמוך למדרגות הנעות של אותם מרכזים. היתרון של חלוקה ידנית היא העובדה שהפלייר מגיע ישירות לאנשים מבלי ללכת לאיבוד בדרך. לעומת זאת, קיימת לשיטה זו גם חסרון והוא שבאמצעות חלוקה ישירה הפלייר עלול למצוא את עצמו מהר מאוד בפח מכיוון שלאנשים לא נוח להסתובב באזורים מרכזיים עם פלייר ביד. למרות זאת, שיטה זו אפקטיבית במיוחד כאשר אתם עורכים מבצע כלשהו ועל מנת לקבל אותו יש להגיע עם הפלייר לחנות שלכם.

חברת הפצה כחלק משירותי בית הדפוס

כאשר אתם הולכים להדפיס את הפליירים שלכם, ישנם הרבה בתי דפוס המציעים שירותי חלוקת פליירים כחלק מהחבילה, מה שמאפשר לכם לבצע הכל באותו מקום. בתי דפוס מסוג זה לרוב מציעים עסקאות חבילה הכוללות עיצוב, מיתוג, הדפסה, הפצה ולעיתים אפילו ייעוץ אסטרטגי. בנוסף, בתי דפוס אלו מציעים את שאר החלקים המשלימים כגון, מגנטים, מעטפות, פולדרים ועוד. כמו כן, יש המון יתרונות בלהיעזר בשירותי בתי דפוס להפצת פליירים, המשמעותי שביניהם הוא שלא צריך לתאם בין החברה שמדפיסה את הפליירים לבין חברת חלוקת פליירים במרכז. כאשר כל התהליך מתבצע באותו מקום ועל ידי אותה חברה, לרוב הוא עובד בצורה חלקה וקלה והרבה. יתרון משמעותי נוסף הוא כמובן המחיר שברוב המקרים יהיה זול כחלק מעסקת חבילה מאשר לפנות לכל חברה בנפרד.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים