חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פתח תקווה מארחת את פעילות ”צה”ל ברשות

 

לראשונה מארחת פתח תקווה את פעילות ”צה”ל ברשות” - ימי צה”ל לטובת בני הנוער לקראת שירות צבאי, מפתח תקווה והסביבה, במטרה להעמיק את ההיכרות של הנוער עם חילות וזרועות צה”ל, חיזוק המוכנות והנכונות לשירות משמעותי ויצירת שיח א-פורמאלי של חיילים וחיילות עם בני הנוער באמצעות כלים חינוכיים ייחודיים. 

 

מטרות ימי החשיפה הם היכרות עם חילות וזרועות צה"ל, חיזוק המוכנות והנכונות לשירות משמעותי ויצירת שיח א-פורמאלי של חיילים וחיילות עם בני הנוער באמצעות כלים חינוכיים ייחודיים.
פעילות זו מצטרפת למגוון רחב של פעילויות שמקיים "קיטבג" - מרכז הכנה לצהל בפ"ת, הפועל במסגרת אגף חברה, נוער וצעירים, בשיתוף צה"ל.

צה"ל ברשות מתקיים היום ומחר בפארק אוחיון, כאשר בשעות הבוקר מגיעים תלמידי התיכונים מהעיר והסביבה באופן מסודר ובתיאום מראש, ובשעות אחה"צ והערב מוזמנים, ללא תיאום מראש, תלמידי ותלמידות יב’ והוריהם אשר יש להם שאלות או מעוניינים לשוחח עם נציגי יחידת מיטב שיתנו מענה וסיוע בפניות הקשורות לתהליך הגיוס לרבות ת"ש, התנדבות, רפואי, עתודה ועוד.

ראש העיר רמי גרינברג  "עיריית פתח תקווה באמצעות אגף חברה נוער וצעירים ואגף לחינוך על יסודי עומלים במהלך כל השנה על מנת לעודד שירות משמעותי בצה"ל ולהנגיש את המידע הנחוץ למלש"בים והוריהם. אני מברך על היוזמה של מרכז הכנה לצה"ל בפתח תקווה לארח  את ימי צה"ל ברשות, כאן אצלנו בעיר, ואין לי ספק כי ימי הפעילות יתרמו לכל תלמידות ותלמידי העיר – המלש"בים (מיועדים לשירות בטחון)  ויסייעו להם לקבל מידע אמין ומהימן".

מעבר למייצגים ולשיח עם החיילים מהחילות השונים נהנו התלמידים גם מהופעה של החיילת אגם בוחבוט.

קרדיט לדוברות העירייה

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים