חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

נפח הסוללה של הטאבלטים של אפל 

 

אפל היא אחת החברות המצליחות ביותר ברחבי תבל והכל התחיל אי שם בקליפורניה, במהלך שנת 1976. מאז ועד היום, אפל הספיקה להוציא מגוון רחב מאוד של מוצרים ששינו את פני העולם הטכנולוגי כפי שהכרנו אותו עד להשקתם, החל מהאייפון המוכר והאהוב ועד לאייפד השימושי במיוחד

 

אפל היא אחת החברות המצליחות ביותר ברחבי תבל והכל התחיל אי שם בקליפורניה, במהלך שנת 1976. מאז ועד היום, אפל הספיקה להוציא מגוון רחב מאוד של מוצרים ששינו את פני העולם הטכנולוגי כפי שהכרנו אותו עד להשקתם, החל מהאייפון המוכר והאהוב ועד לאייפד השימושי במיוחד. כאשר מדובר על הטאבלטים של אפל, הלא הם אייפדים - הרי שעליכם קודם כל להכיר לעומק כל דגם על מנת לבצע בחירה נכונה ומושכלת. בדיוק לשם כך, החלטנו להסביר לכם בכתבה הבאה כל מה שצריך לדעת על האייפדים של אפל ועל נפח הסוללה שלהם.

 

סוגי האייפדים

טרם הגעה אל חנות טאבלטים מומלצת  , מוטב שתכירו את כל הדגמים האחרונים של האייפדים של אפל. 

  • אייפד מיני - האייפד הקטן ביותר בסדרה הנוכחית של אפל הוא האייפד מיני ובהתאם לשמו, מדובר על מכשיר קטן למדי, אך אל תתנו לגודל להטעות אתכם. למעשה, מדובר במכשיר בעל הפונקציות החדישות ביותר הקיימות בעולם הטאבלטים, כאשר הוא מצויד במעבד העוצמתי של סדרת האייפון 13. מדובר על אייפד בעל נפח סוללה קטן בהתאם לגודל שלו, אך הודות לתכונות ניצול האנרגיה המדהימות של מעבד ה-A15 Bionic של אפל, תוכלו לצפות גם מהאייפד מיני לביצועי סוללה נהדרים. 
  • אייפד 10.2 - הבחירה הבסיסית ביותר, מגיע עם כפתור בית בעל עיצוב נוסטלגי למדי ומתאים בעיקר לשימוש מינימלי של מבוגרים או לחילופין, ילדים קטנים. מדובר על אייפד בעל נפח סוללה קטן יחסית, אך בהתאם לשימושיו - נפח זה נחשב לדי והותר בשביל השימושים עבורם אייפד זה נוצר. 
  • אייפד אייר - דגם הביניים המומלץ ביותר, מצויד במעבד עוצמתי של סדרת האייפון 13 האחרונה וכן גם במסך גדול יותר של 10.9 אינץ’ לצד נפח סוללה גדול יחסית. מיועד בעיקר לסטודנטים או לכאלו שאינם רצו את האייפד הזול והמינימלי ביותר אך מנגד, אינם רצו גם את האפשרות היקרה ביותר.  
  • אייפד פרו - הדגם החזק והעוצמתי ביותר שאפל אי פעם הוציאו, מצויד בנפח סוללה אדיר שיספיק לשימוש אינטנסיבי של יום וחצי וכן גם במעבד M1 של מחשבי אפל שיודע לנצל סוללה באופן יעיל ויוצא דופן. האייפד המרשים שמגיע בגדלי 11 אינץ’ ו-12.9 אינץ’ מתאים בעיקר לכאלו הלומדים הנדסה, גרפיקה או לחילופין, לעורכים או אנימטורים שמחפשים אחר אפשרות חזקה מבחינת ביצועים אך אינם רוצים מחשב. 

 

כך תמצאו מקום אמין לרכישת המוצרים האלו

בעוד כי אין ספק שמדובר על מוצרים נהדרים, חשוב לציין כי המקום ממנו תרכשו אותם חשוב לא פחות שכן, הדבר משפיע באופן ישיר על האחריות שתקבלו וכן גם על מידת השירות. לשם כך, מומלץ מאוד לחפש אחר חנות טאבלטים מומלצת באזור מגוריכם ולקרוא בקפידה ביקורות והמלצות של לקוחות בעת ביצוע דבר הבחירה. 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים