חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

עושים שכונה

 

תכנית עושים שכונה החלה לפעול בשכונות העיר, כחלק מהפעילות של הרשות לביטחון קהילתי בניהולו של שלומי ערה ותקדם פעילות חברתית וערכית עם בני הנוער בעיר.

 

"עושים שכונה" היא יוזמה חברתית שצמחה מהשטח, מתוך הבנה שדווקא מתוך המציאות המורכבת של בני הנוער התגלתה יש חשיבות גדולה לחוזקה של הקהילה, ועוצמתה של הערבות ההדדית, הנתינה והסולידריות החברתית.

את הפעילות ירכז ’מנהיג השכונה’ (לפי מונחי התכנית) שמואל טקה, בן השכונה אשר עבר תהליך העצמה. בוגר יחידה קרבית אשר ירכז את הפעילות מתוך כוונה להעצים את הנוער ולקיים עשייה קהילתית משותפת תוך חיזוק המסוגלות האישית. מקום המפגש לקבוצה הוא באזור הספורטק שסמוך לצומת סירקין. במקום מקומות ישיבה, פינה למדורה ועוד. הפעילות תהייה חלק מעבודת הרחוב הכוללת המתבצעת בעיר, בשיתוף הרשות לביטחון קהילתי ותאפשר להרחיב באופן ניכר את כמות בני נוער בעיר שיהיו פעילים ויזכו לאוזן קשבת, הכוונה וחינוך לערכים של נתינה, ערבות הדדית, אהבת הארץ ועוד.

ראש העיר רמי גרינברג: "עיריית פתח תקווה ו"עושים שכונה" מאמינות בחיזוק הקהילתיות בכל בניין ובכל שכונה מתוך אמונה כי קהילות בריאות בונות עוצמה ויוצרות חוסן אישי ולאומי. תודה לכל השותפים לדרך ובהצלחה לכל בני הנוער והפעילים".

שלמה למפארט מתוכנית "עושים שכונה" אמר ?אנחנו עובדים במספר ערים בארץ, אבל בפתח תקווה פגשנו אנשי רשות מקומית מחויבים שנרתמו לתוכנית בצורה מרשימה, והדבר בא לידי ביטוי גם כאן היום, באירוע הפתיחה ובמספר בני ובנות הנוער המשתתפים.?

שלומי ערה מנהל הרשות לביטחון קהילתי ?לנגד עינינו עומד קידום הנערים והנערות, בלי לוותר על אף אחד ואף אחת. התוכנית מרחיבה את היכולת שלנו להגיע לכל נער ונערה היכן שלא יהיו - לתמוך, לסייע ולקדם להצלחה?.

 

אירוע הפתיחה התקיים אמש, יום ראשון 2.7 בספורטק.

 

מצ"ב תמונות.

קרדיט לעירייה

 

בברכה,

מיכל מאור

מנהלת תקשורת

לשכת דובר העירייה

03-9113640

050-8664885

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים