חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

אור יהודה: ענפי ההתעמלות סגרו שנה

 

ענף ההתעמלות האומנותית בראשות אלונה קנטור דבורניצ’נקו וענף התעמלות המכשירים בראשות טל ונריה סהר חתמו את השנה עם מופעים שמילאו את היכל הספורט. דייגו לוונסון, מנהל מחלקת הספורט: ”יש לנו במה להתגאות”

 

תושבי אור יהודה הצביעו ברגליים, ומילאו את היכל הספורט במשך יומיים שהוקדשו לענף ההתעמלות המצליח בעיר. ביום שני בשבוע שעבר נערך ערב הסיום של ענף ההתעמלות האומנותית, וביום למחרת התקיים האירוע של ענף התעמלות המכשירים, ששניהם מספקים במשך השנה גאווה גדולה בזכות המדליות הרבות בתחרויות שבהן משתתפות הנבחרות.

 כ-200 מתעמלות השתתפו באירוע של ענף ההתעמלות האומנותית. הקבוצות השונות הציגו מגוון תרגילים וצבעו את היכל הספורט בהופעות מרהיבות. אלונה קנטור דבורניצ’נקו, שמנהלת את התחום והייתה שותפה בעצמה להישג השיא של ההתעמלות האומנותית בארץ (מקום שישי עם נבחרת ההתעמלות באולימפיאדת בייג’ינג 2008), ציינה: "היה מדהים לראות את כל המתעמלות מתקדמות ומשתפרות בזמן כל כך קצר. זה כיף להתחיל לקצור את הפירות ולראות הישגים. נמשיך להשקיע ולהצליח, והשאיפות שלנו הן להביא את המתעמלת הבאה לאולימפיאדה".

 ערב מרשים נוסף הגיע ביום שלמחרת, כאשר כ-300 מתעמלות מכשירים של "טל ספורט" הופיעו במסיבת הסיום, וביצעו הופעות ראווה מרשימות. המתעמלות הפגינו יכולת משחק כאשר הן העלו הצגה מרשימה שמספרת על מתעמלת אולימפית ועל השאיפות שלה לייצג את המדינה במשחקים האולימפיים. טל ונריה סהר, שמנהלים את הענף בעיר, מציינים: "אנו רוצים להודות לצוות שכולל את גל שמעיה, ענבר יצחקי, נועם בהרי, לינוי בן יוסף ומאיה שילוני, שהשקיעו רבות על מנת להביא את העיר לתוצאות מרשימות. החל מהשנה הבאה תיפתח בעיר גם קבוצת בנים בהתעמלות קרקע ומכשירים".

דייגו לוונסון, מנהל מחלקת הספורט, מוסיף: "אני מודה לטל ולאלונה על ערבים מוצלחים, ובהחלט יש לנו במה להתגאות. עברנו שנה מוצלחת מאוד, וסוף סוף יש לנו נבחרות הישגיות שמשתתפות בתחרויות ומייצגות את העיר בכבוד. אנו נמשיך להשקיע בענפי ההתעמלות השונים כדי לטפח ערכים של מצוינות בקרב תושבי העיר".

 

צילומים: דני רודא

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים