חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מגן ההוקרה לעולה לעו”ד אביבה סילברמן,  תושבת נחלים

 

שרת העלייה והקליטה ח”כ סופה לנדבר ומנכ”ל משרדה, אלכס קושניר, העניקו אתמול לעו”ד אביבה סילברמן, מייסדת ומנכ”לית עמותת אביב לניצולי השואה ממושב נחלים, את מגן ההוקרה לעולה על תרומה ייחודית לחברה

 

עו"ד אביבה סילברמן עלתה לארץ בשנת 1994 משוויץ. לנושא זכויות ניצולי השואה נחשפה במהלך לימודיה כאשר סייעה בהתנדבות לניצולי שואה בבית אבותבפתח-תקוה, מאז היא פועלת למען ניצולי השואה ובשנת 2007 ייסדה את עמותת "אביב לניצולי השואה".במהלך עשר שנות פעילותה סייעה העמותה ללמעלה מ- 60 אלף ניצולי שואה לקבל הטבות בסך כולל של מעל 350 מיליון ₪ מדובר בסכומים אשר הגיעו לניצולי השואה כדין ויכולים לשפר את חייהם ולהוציאם מחיים בדוחק - לחיים בכבוד ורווחה.הסיוע של העמותה ניתן ללא כל תשלום.

לצד הסיוע המשפטי שמעניקה העמותה, היא פועלת גם במישור הציבורי במטרה להעלות מודעות למצבם של ניצולי השואה, להפיץ ולהנגיש את המידע בנושא הזכויות ולפעול מול גופי הממשל במטרה לייעל ולשפר את הטיפול בניצולי השואה. 

עו"ד סילברמן: "כמי שעלתה לבדה כנערה צעירה מתוך אהבת הארץ, השתלבה במדינה והקימה עמותה המסייעת לניצולי שואה, אני בטוחה שכל אחד יכול לתרום ולעשות למען החברה בישראל. אני מוקירה את היכולת והנכונות של החברה הישראלית לסייע בהשתלבותם של עולים חדשים, שמחה שניתנה לי הזכות לתת בחזרה לחברה הישראלית ומודה על קבלת המגן וההכרה בחשיבות נושא זכויות ניצולי השואה. בעודנו מציינים את נס העלייה העברית חובה עלינו לזכור את ניצולי השואה אשר בעלייתם ארצה בנו, ביססו וחיזקו את מדינת ישראל הצעירה.אנו זוכים לחיות בדור בו ניצולי שואה עוד חיים בינינו וחובתנו המוסרית להושיט להם יד ולדאוג שיחיו בכבוד וברווחה".

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים