חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - פתח תקוה >>

מה חשוב לדעת לפני רכישת מחשב מאק

 

חברת אפל הינה חברה ענקית אשר מתעסקת בכל הנוגע לחומרה וטכנולוגיה, אפל מציעה מבחר רחב ומגוון של דגמים שונים של מחשבים ניידים עוצמתיים, איכותיים והמתקדמים ביותר בשוק. מחשבים ניידים מטעם חברת אפל מבטיחים חווית משתמש יעילה ואפקטיבית במיוחד, תוך מתן ביצועים מהירים ועוצמתיים ביותר.

 

המחשבים הניידים של אפל מתאימים למגוון רחב של יישומים, שכן ביניהם גרפיקה, עריכת וידאו, פיתוח אפליקציות וכן הלאה וכן הלאה. בשביל לבחור מחשב נייד מומלץ של חברת אפל מוטב כי תפנו למשווק מורשה אשר יעניק לכם ייעוץ מקצועי ומגוון, הסברים שונים על דרכי השימוש והיתרונות המלווים ברכישת מחשב מאק. על מנת להבטיח כי אתם מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר עבור הצרכים והדרישות שלכם, ריכזנו עבורכם מספר דגשים חשובים שיש להתייחס אליהם טרם ביצוע רכישת  מחשב מאק:
מקבוק פרו
מחשב נייד של אפל מדגם מקבוק פרו למעשה נחשב שאחד המחשבים העוצמתיים ביותר וכן גם למחשב הנייד החזק ביותר של חברת אפל.

המקבוק פרו נחשף לעולם בפעם הראשונה על ידי מנכ"ל החברה סטיב ג’ובס לאותה תקופה, בחודש ינואר 2006. מחשבים ניידים מדגם זה הם מחשבים אשר מלווים בחומרה מהמתקדמות ביותר בעולם וכן, גם מסכים באיכות גבוהה ביותר.

בכל דגמי המקבוק פרו תוכלו למצוא מעבד של אינטל, מעבד הפועל במהירויות של החל מ-2.0 גיגה הרץ עד למהירות של 4.1 גיגה הרץ.

קיימת האפשרות לרכוש מחשבים ניידים מדגם מקבוק פרו במסכים המגיעים בגדלים של בין 13 אינץ’ ל-15.4, שכן גם ביניהם קיים מגוון של דגמים רבים המגיעים יחד עם מסכי רטינה אשר נחשבים למעולים ואיכותיים גם כן.

המקבוק פרו מהווה למעשה תחנת עבודה ניידת עוצמתית וחזקה, כאשר ניתן לומר באופן חד משמעי כי המקרים בהם היא נתקלת או קורסת שואפים לאפס.
מקבוק אייר
מחשבים ניידים מדגם מקבוק אייר הם מחשבים קלים במשקל, איכותיים, אמינים ומתקדמים. קיים מבחר רחב של דגמים שונים אשר ניתן לרכוש מסדרת הניידים של מקבוק אייר באמצעות משווק מורשה של חברת אפל.

מחשבי המקבוק הקלים במיוחד מתאימים עבור אותם אנשי עסקים אשר מרבים בתנועה בדרכים, סטודנטים או לחילופין תלמידים, וניתן לומר כי הם גם מתאימים למשתמש הביתי.

מרבית האנשים אוהבים את הסדרה הזו בעקבות העיצוב היוקרתי והאלגנטי. חשיפתו הראשונית של המקבוק אייר לעולם הייתה בשנת 2018, ומאז כבר נחשב כאולטרה בוק, במילים אחרות - מחשב דק במיוחד. את הדגמים החדשים תוכלו למצוא בליווי מסכים בגדלים של 12 עד 13.3 אינץ’.

המאמר נכתב על ידי סקופ דיגיטל - חנות מחשבים בפתח תקווה.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים