חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

חזן והושע ישארו פתוחים: העירייה תלמד את ההמלצות ותפעל לקדם שיפורים נוספים

 

בהמשך להשגות שהוגשו ע”י העירייה בנוגע לתכנון כביש 40 החדש ובהמשך לדיונים בהם ראש העיר הציג בפני החוקר את התנגדות העירייה לתכנון שהמדינה מקדמת והסיורים שערך עם הבכירים בגופי התכנון ובממשלה, החליט החוקר שמונה מטעם הועדה הארצית לתכנון ובניה להמליץ על שינוי התכנון המקורי ולקבל את השגות העירייה.

 

ראש העיר: "טובת התושבים היא היחידה שעומדת לנגד עיני ולשמה אנחנו פועלים"

במסמך שפורסם לאחרונה מציין החוקר מס’ החלטות משמעותיות ובראשן להמשיך את השיקוע של כביש 40 החדש עד לצומת שעריה ובכך להשאיר את הצמתים חזן והושע פתוחים. בנוסף, החוקר ממליץ להקטין באופן משמעותי את המחלף המתוכנן בצומת סירקין ובכך להשאיר חלק מהשטחים לטובת הציבור. בנוגע לרחוב השופר, החוקר ממליץ לצמצם את מס’ הנתיבים ולהרחיק את המטרד שהיה יכול להיגרם לתושבי הרחוב. לצד זאת, יודגש כי בנוגע לצומת המתוכננת ברחוב השופר, העירייה תבקש למנוע את החיבור המדובר ולהשאיר את תוואי הרחוב על כנו. זאת בשל העובדה כי תכניתו של החוקר מאפשרת את פתיחת הצומת ברחוב רות, מה שיוצר קישוריות נוספת בין השכונות במזרח העיר ולמערבה. על כל פנים, על פי המלצת החוקר - בכל הצמתים (הושע, רות, חזן, סירקין והשופר) יהיה חיבור בין מזרח העיר למערבה והקישוריות בין חלקי העיר תישמר.

בתוך כך, ראש העיר הנחה את מהנדס העיר וגורמי הרשות הרלוונטיים ללמוד את החלטת החוקר לעומקה וככל שיהיה צורך לקדם שיפורים נוספים בתכנית מעבר לאלו שצויינו לעיל. החלטת החוקר נתונה לבחינה ושיקול דעתה של הועדה לתשתיות לאומיות ולאחר תיקון התכנית (בהתאם להחלטת החוקר) התכנית תפורסם שוב 

ראש העיר רמי גרינברג ברך על המלצות החוקר ואמר "כפי שניתן לראות אנחנו פועלים בשנים האחרונות בכל גזרה רלוונטית כדי שהאינטרס של התושבים יקבל ביטוי לפני כל אינטרס אחר בתכניות שהמדינה מקדמת בסירקין ובכביש 40. לשמחתנו, הצלחנו לקדם מס’ בשורות בנושא ובתוכם, לאחרונה התבשרנו על ביטול אלפי יחידות הדיור בסירקין הקטנה ובימים האחרונים התבשרנו על השארת הצמתים חזן והושע ובשורות נוספות. אנחנו נלמד את החלטת החוקר לעומקה וככל שיהיה צורך נפעל לקדם שיפורים נוספים. טובת התושבים היא היחידה שעומדת לנגד עיני ולשמה אנחנו פועלים."

 

בברכה,

שגיא פרלמוטר,

מנהל מחלקת קשרי עיתונות ופרוייקטים (לשכת הדובר)

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים