חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פתח תקוה: חניון המגדלים ברחוב גוטמן לרווחת באי השוק!

 

במסגרת שיתוף הפעולה בין העירייה לעמותת איילים -  התיישבות סטודנטים ויזמים, מוקם בימים אלה כפר סטודנטים ברחוב גוטמן, על קרקע המיועדת למגורים לצעירים

 

כפר הסטודנטים יהווה אבן שואבת לפעילות חברתית ולהתיישבות קבע וזאת במטרה    להמשיך במימוש החזון להצערת מרכז העיר וקידום אוכלוסייה צעירה ויוזמת למרכז העיר הוותיק.

כפר הסטודנטים מוקם בשטח אשר חלקו שימש כחניון. במטרה להקל על באי השוק ולספק מקומות חניה, הוקם בחניון גוטמן מתקן חניה אוטומטי מדגם קרוסלה הכולל 10 חניות בקומות.

בנוסף, ממול, מתחת למגדלים ברחוב גוטמן 11 קיים חניון רחב ידיים ובו 216 מקומות חניה בשני מפלסים. החניון נגיש, נוח וקיימת בו הנחה לתושבי העיר בעלי תו תושב (חניית נכים ללא תשלום). הגבייה בחניון היא באמצעות פנגו או סלופארק או דרך מכונת התשלום, כאשר העלות היא כמו בחניית כחול-לבן.

ראש העיר רמי גרינברג: "החניון השוכן מתחת למגדלים פחות מוכר לבאי השוק, אך הוא נוח, מואר, רחב ידיים, בטוח ובעלות נמוכה. כעת, עם העבודות בחניון גוטמן לפיתוח מרכז העיר ולקידום כפר הסטודנטים שייתן תמריץ מרענן לחיי הקהילה במרכז העיר, יש פחות מקומות חניה בחניון גוטמן אך יש שפע של חניה בחניון המגדלים הנמצאים ממש מול חניון גוטמן הוותיק. נמשיך לקדם את מרכז העיר ולטפח את שוק פתח תקווה הססגוני והמצליח".

 

 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים