חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

הכל על מכירת אוהלים ענקיים

 

ככל שמזג האוויר מתחמם ואנשים מתחילים לתכנן את ההרפתקה או האירוע הבא שלהם בחוץ, מכירת אוהלים ענקיים הופכת מבוקשת יותר ויותר. בין אם מדובר בחופשה משפחתית, טיול קמפינג קבוצתי או אירוע שמתקיים בחוץ, בחירת האוהל הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל ולהביא להצלחה בטוחה של האירוע ללא כל פשרות

 

ככל שמזג האוויר מתחמם ואנשים מתחילים לתכנן את ההרפתקה או האירוע הבא שלהם בחוץ, מכירת אוהלים ענקיים הופכת מבוקשת יותר ויותר. בין אם מדובר בחופשה משפחתית, טיול קמפינג קבוצתי או אירוע שמתקיים בחוץ, בחירת האוהל הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל ולהביא להצלחה בטוחה של האירוע ללא כל פשרות. 

מכירת אוהלים ענקיים – מהם סוגי האוהלים הקיימים?

כשמדברים על מכירת אוהלים ענקיים הכוונה לרוב לאוהלי אירועים. למען האמת, אוהלים גדולים זמינים במגוון סגנונות וגדלים, ואף מיועדים לצרכים שונים. הנה כמה מהסוגים הנפוצים ביותר:

  • אוהלים משפחתיים - אלה מושלמים למשפחות או לקבוצות הזקוקות לשפע של מקום. בדרך כלל יש להם מספר חדרים או חוצצים, המספקים פרטיות וארגון.
  • אוהלי בקתה - עם קירות כמעט אנכיים, אוהלים אלה מציעים מרווח ראש ומרחב מחיה בשפע, מה שהופך אותם לאידיאליים לשהייה ממושכת, באמת כמו בקתה.
  • אוהלי כיפה – חשוב לציין שאילו אוהלים קטנים יותר. לרוב לא יתאימו לקבוצות גדולות אלא למשפחה קטנה, זוגות ואפילו יחידים בלבד לעתים.
  • אוהלי אירועים – אלו אוהלים ענקיים באמת המיועדים למסיבות, חתונות או התכנסויות אחרות, מגיעים בגדלים שונים ויכולים להכיל לעיתים קרובות מאות אורחים. ניתן להפוך אותם לאזור הסעדה, הרצאות ועוד, תלוי בצרכים, הגודל ובאורחים. 

 

כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת הרכישה

מכיוון שיש לא מעט סוגים של אוהלים, ודאו שהאוהל שעל הכוונת שלכם מרווח מספיק כדי להתאים בנוחות לקבוצה ולציוד שלכם. חפשו דגמים עם כיסי אחסון ופרוזדורים נוספים לנוחות נוספת. בנוסף, בחרו אוהל העשוי מחומרים עמידים, כגון פוליאסטר או ניילון, כדי לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. אם מדובר דווקא בתקופת החורף, ודאו שהאוהל גם עמיד בפני מים.

זרימת אוויר טובה חיונית גם היא לתחושת הנוחות באוהל, במיוחד בלילות הקיץ החמים. חפשו אוהלים עם חלונות רשת ופתחי אוורור. כדאי גם לחבר נקודות חשמל על מנת לאפשר חיבורים למאווררים או תנורים, בהתאם לעונה.

אוהלים ענקיים במחיר נוח

מכירת אוהלים ענקיים מתרחשת לעתים קרובות במהלך מעברים עונתיים, כגון אביב וסתיו, כאשר קמעונאים מפנים מלאי כדי לפנות מקום למוצרים חדשים. ממש בדומה לכל שוק אחר. לכן, מומלץ לעקוב אחר חנויות ציוד חוצות וקמעונאים מקוונים עבור מבצעים והנחות בזמנים אלה. בנוסף, ככל שתזמינו יותר זמן מראש את האוהל שלכם, סביר שהמחיר יהיה נוח יותר. 

אופציה אחרת היא לשכור את האוהל שלכם. למשל כאשר מעוניינים לערוך חתונה או אירוע שמחה אחר בחיק הטבע, אשר אין צורך באוהל שתשתמשו בו מעבר לאירוע עצמו. 

והעיקר שהאירוע יעבור בשלום!

מציאת האוהל הגדול המושלם דורשת התחשבות מדוקדקת בגורמים כמו גודל, חומר גלם, אוורור, ועוד. ככל שתקדישו התחשבות בגורמים אלה ותבינו בדיוק מהם הצרכים שלכם ושל האירוע שלכם, כך בחירת האוהל תהיה מדויקת לכם הרבה יותר. 

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים