חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מה לבדוק לפני בחירת חברה לשיפוץ המעלית שלכם

 

המעלית היא אחד המתקנים החשובים בבניין ואחד המתקנים שסובלים מבלאי גבוה. במעלית משתמשים כל דיירי או עובדי הבניין כשמעבר לכך שהם עולים ויורדים בה הם יכולים גם לקחת איתם חפצים ואפילו ריהוט כבד. ישנן סיבות שונות לבצע שיפוץ של המעלית ובהן התיישנות, פגיעה ספציפית ורצון לשנות את הנראות של המבנה

 

המעלית היא אחד המתקנים החשובים בבניין ואחד המתקנים שסובלים מבלאי גבוה. במעלית משתמשים כל דיירי או עובדי הבניין כשמעבר לכך שהם עולים ויורדים בה הם יכולים גם לקחת איתם חפצים ואפילו ריהוט כבד. ישנן סיבות שונות לבצע שיפוץ של המעלית ובהן התיישנות, פגיעה ספציפית ורצון לשנות את הנראות של המבנה.

במקרה של שיפוץ ותיקון יש לבחור בחברה מקצועית, אמינה ומנוסה שמכירה היטב לא רק את עולם המעליות אלא באופן ספציפי את סוג המעלית המדובר. רצוי לוודא מראש כי החברה מחזיקה בחלקי חילוף מקוריים ולבדוק שהיא יכולה לספק אחריות מלאה לעבודה שהיא מבצעת.

מהו שיפוץ מעליות?

שיפוץ מעליות יכול לכלול שלל פעולות ועבודות כשהדבר תלוי במצב הנוכחי של המעלית ובמטרות של הדיירים. יש לציין כי ישנם מקרים בהם השיפוץ מגיע בשל בעיית בטיחות ואם כך הדבר החברה שתבצע את הבדיקה הראשונית תתריע על כך ותקבע את הפעולות שיש לעשות כדי להחזיר אותה לפעילות תקינה. 

כדאי לדעת כי שיפוץ המעלית יכול להוביל לא רק לנראות מרשימה יותר אלא למעלית מהירה יותר. בעבודה החברה תוכל לבצע מגון פעולות ובהן:

  • החלפת לוח הפיקוד – מדובר בפריט אלקטרוני חשוב שצריך לפעול כהלכה. ההחלפה יוצרת גם נראות מרשימה יותר וגם מבטיחה פעילות תקינה של המעלית.
  • החלפת כבלים – הם אמנם לא נראים אך מהותיים לבטיחות המעלית ואם הם דורשים החלפה יש לעשות זאת במקצועיות.
  • החלפת דלתות – יכול להיות שמסיבות שונות יש צורך להחליף את הדלתות של פיר המעלית או של תא המעלית או של שניהם.
  • החלפת בקרי מהירות – בסיום החלפת הבקרים המעלית צפויה לעבוד מהר יותר ובצורה תקינה ובטוחה הרבה יותר.
  • פעולות אסתטיות – יכול להיות שכל מה שיתבצע במסגרת השיפוץ יהיה שינוי אסתטי של המעלית אך לרוב זה יהיה בנוסף לפעולות הקשורות בביטחון.

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים את חברת השיפוץ

לפני שאפשר לצאת לדרך חשוב מאד לוודא כי נבחרה החברה הנכונה. למשל שיפוץ מעליות חברת אלקטרה הוא שיפוץ בטוח עם חברה מנוסה ומוכרת. כבר בתחילת ההתקשרות חשוב להבין מה הניסיון של החברה והאם היא מכירה את סוג המעלית הספציפית שבבניין. חשוב מאד לוודא כי לחברה יש חלקים חלופיים ולוודא כי היא נותנת אחריות לעבודה שהיא מבצעת.

הצד הטכני חשוב מאד ולצידו גם הצד האסתטי. כדאי לעבוד עם חברה שיכולה לבצע את כל הפעולות בעצמה, להביא טכנאים ואנשי מקצוע שיוכלו לרענן את המראה הנוכחי של המעלית ולהפוך אותה לחדישה. יש לציין כי ברגע שהמעלית מטופלת מבפנים ומבחוץ היא יכולה להיות מהירה יותר, מדויקת הרבה יותר, בטוחה ונעימה.

בבחירת החברה יש לקבל הצעת מחיר מסודרת ולוודא מה היא כוללת. למשל, אם הוחלט להחליף את דלתות המעלית יש להבין לאילו דלתות ואיך המעלית תיראה בסיום העבודה. יש לבדוק מי איש הקשר ולהעריך את תקופת השיפוץ מראש וכמובן, לוודא שהחברה מציעה אחריות ראויה.

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים