חיפוש
 
לדף הבית >>     שי סגל, שיווק דיגיטלי, חיפה >>

5 דגלים אדומים בשיווק הדיגיטלי!

 

כך תדעו אם מנהל הקמפיינים שלכם עושה עבודה טובה בשיווק הדיגיטלי או שצריך להחליף אותו, להמשך קריאת הטור - כנסו...  

 

אני רוצה לתת לכם 5 דגלים אדומים שאתם חייבים להכיר כדי לדעת אם הקמפיינר שלכם באמת עושה לכם עבודה טובה בשיווק הדיגיטלי או שהוא צריך ללכת הביתה *עכשיו*.

אני לא יודע אם יש לכם כרגע קמפיינר
או שאתם מתכננים להתחיל לעבוד עם אחד,
מה שבטוח שאתם רוצים לשמור את הפוסט הזה כי הוא הולך לחסוך לכם המון המון כסף.
 
כמות המקרים שאני שומע מלקוחות שונים שלי על מנהלי הקמפיינים שפשוט…
שותים את הכסף שלהם מהעסק בלי לחשוב פעמיים, זה פשוט לא נתפס…
 
רק לפני כמה ימים דיברתי עם לקוח על תוצאות מזעזעות שהמנהל קמפיינים שלו עשה
אז אמרתי די.
אני חייב לכתוב פוסט מסודר על הנושא.
אוקי, בואו נעשה קצת סדר:
הנה הדגלים האדומים שאתם צריכים לשים לב אליהם עם הקמפיינר שלכם:
 
 

1. אם יש לכם רק מודעה אחת או שתיים בקמפיין

אם בקמפיין הממומן שלכם יש מודעה אחת או שתיים בלי טסטים מעבר?
זה דגל אדום עצום!
זה מרגיז… 
רוב מנהלי הקמפיינים פשוט עצלנים!
הם מעלים מודעה או שתיים גג ו… מחכים.
ניהול קמפיין זה לא להעלות קמפיין, זה לעשות בדיקות!
כשאני מעלה קמפיין למוצר חדש אני מצלם 2 סרטונים, מעצב 2 תמונות, 
כותב 2 טקסטי ומעלה בשלב הראשון 6-8 מודעות על תקציב נמוך יחסית
כדי לראות איזה מהמודעות תופסת הכי טוב!
מה שעובד – מעלה תקציב.
מה שלא עובד – מכבה.
קמפיין חדש עם מודעה או שתיים פשוט לא יעבוד לרוב!
וגם אם כן?
זה רחוק מהתוצאה המקסימלית שתוכלו להשיג.
 
זה שיש תקציב פרסום חודשי (נגיד 5,000 שקל)
לא אומר שצריך להוציא את כולו גם אם הקמפיין לא עובד טוב!
בחיאט, אם הקמפיין לא הביא תוצאות ב-1,000 שקל הוא לא יביא תוצאות גם ב-100,00 שקל!
הסיפור הזה של “לוקח לאלגוריתם זמן וצריך להשקיע את התקציב כדי לאסוף נתונים” 
זה פשוט שקר!
אם הקמפיין לא עובד – עוצרים אותו!
עושים בדיקות חדשות ומעלים מודעות נוספות בתקציב נמוך.
האפשרות היחידה שבה מוציאים את כלל התקציב היא ר-ק בתנאי שיש רווח והצלחה!
 

3. אם הריטיינר (התשלום החודשי) גבוה יותר מתקציב הפרסום שלכם

אם תקציב הפרסום שלכם הוא לדוגמא 2,000 ש”ח בחודש,
אין שום היגיון בלשלם ריטיינר של של 5,000 ש”ח בחודש!
זה פשוט אבסורד!
ואני רואה את זה כל הזמן…
יש מקרים שהקמפיינר באמת עושה עבודה מעבר לרק ניהול קמפיין, ואז זה לגיטימי.
אבל בתור כלל אצבע:
אם הריטיינר גבוה מתקציב הפרסום, זה דגל אדום!
רוב תקציב הפרסום צריך לצאת על… פרסום!
ולא על התשלום לניהול…
אגב, אם התקציב שלכם נמוך יחסית (עד 1,500 שקל)
לרוב משתלם יותר לנהל את הקמפיינים בעצמכם ולא לשלם אלפי שקלים לסוכנות פרסום,
מוזמנים להתייעץ איתי ולראות איך לעשות את זה בעצמך בהצלחה ובמחירים הגיוניים שבאמת ישתלמו לכם!

4. התעסקות בקמפיין, ורק בקמפיין
 
התפקיד של הקמפיינר הוא לא רק “להעלות קמפיין”…
הוא אחראי גם על הקריאייטיב!
לעצב תמונות לקמפיין, לכתוב טקסטים למודעות, ולא איזה קופי פייסט גינרי…
טקסטים איכותיים ואישיים שיצרו חיבור בין השירות ללקוח!
מעבר לזה, הוא יכול (ולדעתי הוא גם אמור) להכווין אתכם למסרים בסרטונים שאתם מצלמים למודעות
כדי שיהיה לו תוכן איכותי לפרסם. 

5. קמפיין ממומן בלי מערך שיווק

אוקי שימו לב, ככל שתקציב הפרסום שלכם גבוהה יותר?
הדגל האדום הזה גדול יותר!
לידים בטופס לידים של פייסבוק זה בסדר…
הם לא שיא האיכות אבל יש עסקים שזה עובד להם אש.
לרוב?
צריך מערך שיווק מעבר לקמפיין בפייסבוק!
זה אומר שצריך לבנות דף נחיתה, דף תודה, הצעה ייחודית, מסר מיוחד, משפך שיווק…
לבנות מערכת שלמה שדואגת להפוך את הפרסום שלכם לכסף!
לא סתם קמפיין ותקוות באוויר.
 

6. בונוס: הבטחות באוויר

אם הקמפיין שלכם לא רווחי כבר תקופה והקמפיינר שלכם מורח אתכם כבר מעל 3 חודשים בהסברים והבטחות שלוקח זמן לאלגוריתם…
לוקח זמן ללמוד את המוצר…
הנה חודש הבא אתם תראו תוצאות…
אם שוב ושוב הוא מבטיח ומתרץ תירוצים, זה דגל אדום ענק!

אז מה עושים עם המידע הזה?

3 דברים
1. תבדקו את הקמפיינר שלכם!
זה שהוא “איש המקצוע” לא אומר שכל הכוח אצלו!
תבחנו האם הדגלים האדומים מופיעים ואם כן?
תדרשו הסבר!
אתם עובדים קשה, וחשוב שתקבלו את מה שמגיע לכם!
מעבר לזה?
 
2. אם אתם מפרסמים בתקציב של עד 1,000 ש”ח בחודש,
אתם לא צריכים מנהל קמפיינים!
זה פשוט תקציב נמוך מדי כדי שזה יהיה שווה את הריטיינר…
מספיק שנשב ביחד ל2-3 פגישות לבנות את כל הקמפיין יחד ולהסביר לכם בדיוק איך לפעול,
זה גם יעלה לכם פחות, וגם יתן לכם יותר שליטה והבנה ככה שגם בהמשך כשתגדילו תקציבים תוכלו לבדוק האם הקמפיינר שלכם באמת טוב.
 
3. שימו לב למשפט האהוב עלי:
“הקמפיין בפייסבוק הוא החלק הכי פחות חשוב בקמפיין בפייסבוק”
קהל היעד… פילוח… גילאים…
כל הדברים הטכניים האלו פשוט לא רלוונטיים אם התוכן השיווקי לא איכותי, ואין מערך שיווק
מדויק שהופך את הגולש ללקוח!
גם הקמפיינר הכי מנוסה בעולם לא יעזור לכם במצב כזה!
 

הגיע הזמן להוריד מעצמכם את שיווק העסק!

אני יודע שבטח ניסיתם לבד לא מעט…
אם זה בקורסים, תכניות ליווי, סרטוני הדרכה…
בסופו של דבר יש לכם עסק לנהל!
יש לכם מקצוע!
וזה לא הגיוני לצפות מכם להיות מקצועני שיווק
או להשקיע 100% מהזמן שלכם בניהול השיוויק.
אתם צריכים עזרה.
מישהו שיעזור לכם לבנות תכנית שיווק מדויקת, כזאת שתביא לכם בהירות!
איזה פוסט לכתוב בפייסבוק, איזה ריל להעלות לאינסטה, איזה מוצר לקדם ומתי
והכי חשוב?
מישהו שיבנה עבורכם את מערך השיווק!
טוב אז…
 
המישהו הזה הוא אני 
אם אתם משקיעים כסף בפרסום היום אני יכול להתחייב לכם (כן. להתחייב.)
שאגדיל את הרווח שלכם במינימום 25% (לא פעם זה הגיע גם ל-200%!
אני אוהב להבטיח פחות ולתת יותר )
בסופו של דבר הצעד הראשון והכי חשוב הוא להבין את התכנית הגדולה!
להבין מה בדיוק צריך לעשות ואיך להגדיל את ההכנסות בלי לעבוד משרה מלאה בתור משווק…
וזה בדיוק מה שנעשה בשיחת הטלפון (ללא חיוב)!
שלחו לי ווטסאפ ונתאם



 

יש לכם עוד שאלות לשי סגל, שיווק דיגיטלי? כנסו!

טלפון:  052-806-5656

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים