חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

למד בחאן יונס, סיים בפתח תקווה

 

לאחר כחודשיים של לחימה ברצועת עזה, הגיע רכז שכבה ח’ בבית החינוך אמית בר אילן פתח תקווה, המחנך אוהד שלמה לביקור פתע אצל התלמידים. היה מרגש לראות כיצד התלמידים רצו במהירות אל הכיתה כאשר שמעו שהמורה אוהד הגיע אל בית הספר..

 

במסגרת השהייה בחאן יונס, המורה אוהד המשיך להתמיד בקביעת עתים לתורה. כשהגיע לבית הספר, ערך סיום מסכת עם תלמידי כיתתו. התלמידים שזכו להשתתף בסיום מסכת, נהנו מההפתעות הרבות שהכין להם המורה.

אלישי מנחם, תלמיד כיתה ח’ שיתף: "זאת הייתה חווייה מרגשת ומעצימה שהאירה אותנו בתקוA494 כל כך מאתגרת. הביקור של המחנך האהוב שלנו, אוהד, היה מפתיע ומאוד משמח וזכינו לסיים איתו מסכת עם המון פינוקים, כיבוד ושתיה שהביא איתו. מחכים לשובו אלינו באופן קבוע מהלחימה ומההגנה על הארץ, בריא בגופו ובנפשו".

נריה כהן, מנהל אמית בר אילן פתח תקוה: "באפטר אחד קצר לימד המחנך אוהד את התלמידים שלו שיעור גדול במחוייבות ומסירות - במחוייבות לארץ ישראל ועם ישראל, במחויבות לתורת ישראל, ובמחויבות של מחנך לתלמידיו. מחנך שלא מפסיק להשפיע אהבה על תלמידיו, גם מלב חאן יונס - ולא פחות מכך זוכה גם באהבתם אליו. שיהיה צאתו לשלום ושובו לשלום!".

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים