חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

איך PPC קשור לשיווק עסקי

 

כותב המאמר הינו מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי. אם אתם לומדים או מתעסקים בתחום שיווק דיגיטלי או פשוט רוצים לקדם את העסק, בטוח יצא לכם להיתקל בצמד האותיות PPC. מה זה אומר?  מה הראשי תיבות של זה? איך זה קשור לשיווק העסק שלך? נבין הכול במאמר הזה!

 

(אגב, גם אחרי שתלמדו על המשמעות של PPC חשוב לדעת באיזה רשת חברתית כדאי לפרסם! על זה אפשר לקרוא במאמר הזה)

מה ראשי התיבות האלו אומרות?

הראשי תיבות של PPC זה: 
Pay Per Click
או בעברית (פשוטה) – כמה כסף שילמתי על קליק שלחץ על המודעה שלי?

בכל מערכת פרסום (פייסבוק, גוגל, טיקטוק וכו’) כל הנתונים בסופו של דבר נגזרים מתוך עלות הקליק.
כמה עלה ליד, כמה עלתה מכירה וכו’, הכול מגיע מהנתון של עלות הקליק.

לרוב כשאנשים אומרים PPC, הם מתייחסים פשוט לפרסום ממומן בפייסבוק/גוגל.
פשוט וקל 
פעם הבאה שמישהו יגיד לכם PPC פשוט תדעו שזו הכוונה – פרסום ממומן.

איזה עוד קיצורים חשוב להכיר?

תכירו עוד 2 קיצורים שנוטים להשתמש בהם:
PPL – Pay Per Lead
PPR – Pay Per Result

והאמת שיש עוד המוווון קיצורים אבל באמת שזה לא ביג דיל 
מה שהכי חשוב לזכור זה:
כשאומרים לכם את הקיצורים האלו, הכוונה היא לעלות התוצאה או הקליק בפרסום ממומן.



יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

0528065656 

האתר שלי

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים