חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית - חיפה והצפון >>

כיצד לבחור באיזה רשת חברתית לפרסם את העסק

 

כותב המאמר הינו מומחה בתחום השיווק הדיגיטלי. הבעיה הגדולה ביותר היום בשיווק דיגיטלי. הבעיה הגדולה ביותר היום בשיווק דיגיטלי.  יש כ-ל כ-ך הרבה רשתות חברתיות ואפשרויות פעולה בשביל לפרסם את העסק. עזבו שיווק אורגני, ממומן או חינמי… אפילו כשבוחרים במה להתמקד יש את פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, טיקטוק… במה לבחור?! מה הדבר שהכי נכון כדי לפרסם את העסק?! על כך במאמר הבא...

 

באיזה רשת חברתית הכי כדאי להשתמש כדי לפרסם את העסק?

אז כמו שציינתי מקודם, הרשתית המובילות היום בישראל הן:
פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ולינקדאין.
(נראה לכם שזה המון? תגידו תודה שאנחנו לא בארה”ב… להם יש עוד 10 לפחות…).

ברמה האידיאלית, בהנחה ויש זמן, תקציב ותוכן בלי סוף,
אנחנו רוצים לפרסם את העסק בכל הרשתות!
לצלם סרטונים ארוכים יותר ליוטיוב, קצרים וממוקדים לטיקטוק, טקסט יותר ארוך לפייסבוק וכו’.
העניין הוא שכדי להיות בכל הרשתות צריך לעבוד עוד משרה מלאה רק בהעלאת תוכן!
זה פשוט משאבת זמן לא נגמרת…

איך חוסכים זמן בפרסום העסק ברשתות השונות

יש 3 שיטות מרכזיות שיעזרו לכם לחסוך בזמן ולהצליח לפרסם את העסק בכל הרשתות החשובות:

  1. מערכת CANVA – שזה כמו פוטושופ דיגיטלי בלי לשבור את הראש.
    זו מערכת מאוד זולה ופשוטה לשימוש ויש לי פיצ’ר שמעלה את העיצוב שלכם ישירות לרשתות השונות (אם זכור לי נכון זה פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין) בלחיצת כפתור.

  2.  יש כל מני תוכנות שיוצאות לשוק שהמטרה שלהן היא להפיץ את התוכן שלכם בכל הרשתות החברתיות בבת אחת.
    הייתה לי פעם תוכנה כזאת וזה היה ממש נחמד! 
    עד שפייסבוק חסמו אותה…
    אפשר לחפש תוכנות כאלו באתר APP SUMO שזה אתר אדיר שמוכר מלא תוכנות כאלו בזיל הזול ותשלום חד פעמי לכל החיים.
  3. האפשרות השלישית היא לקחת עובד במשרה חלקית שיעלה את התוכן עבורכם.
מה עושים אם אי אפשר להופיע בכל הרשתות?

מה לעשות… אנחנו אדם אחד בסופו של דבר ולא לכולם יש תקציב לשלם לניהול המדיה…
אז אם אנחנו עדיין רוצים לפרסם את העסק ולא יכולים לעשות הכול בעצמנו,
אנחנו פשוט צריכים לבחור את הפלטפורמה הכי מתאימה לנו.

בואו נעשה רגע סדר ונכיר את הרשתות השונות והקהל שנמצא בהן:

חשוב לי להבהיר נקודה חשובה – זה נתון שמשתנה כל הזמן! 
אני נותן כאן הכוונה כללית שיכולה להשתנות.

טיקטוק – סרטוני ווידאו מעניינים, קצרים ומהירים, המון תוכן FUN – קהל צעיר
אינסטגרם – קהל היופי (קוסמטיקה למשל) תמונות יפות, סרטונים יפים יחסית קצרים – גיל ההתבגרות/מבוגרים
פייסבוק – תוכן טקסט, סרטוני ווידאו מעט ארוכים יותר (למעט REELS), תוכן FUN + עסקי, קהל מבוגר יותר
לינקדאין – תוכן עסקי! סרטוני תוכן, מאמרים, טקסטים – קהל עסקי/שכירים הייטק
יוטיוב – סרטוני תוכן ארוכים יותר – How to, fun, תוכן מקצועי ועוד – קהל צעיר/מתבגר אבל יש גם קהל בוגר.

ההמלצה שלי היא להיכנס לכל רשת, לפתוח חשבון, לשחק קצת עם המערכת
ולבדוק למה אתם הכי מתחברים!
זה בסופו של דבר מה שקובע!
שיווק אורגני עובד רק לאורך זמן והתמדה, ואם אתם לא אוהבים את הרשת שאתם משווקים בה, אתם פשוט לא תתמידו…


יש לכם עוד שאלות לשווק דיגיטלי - שי סגל? כנסו!

0528065656 

האתר שלי



 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים