חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

אינדיגו פיננסים - השקט הנפשי של השכירים

 

נמאס לכם לבזבז זמן יקר בנסיונות לטפל בהחזרי המס שלכם? או להסתבך עם זיכויי מס שיש לכם? אתם לא צריכים להמשיך לחפש. בעולם הפיננסים בארץ ישנה חברה בולטת במיוחד במקצועיות שלה, בשירות, ובמחויבות האיתנה שלה להוגנות וליעילות

 

נמאס לכם לבזבז זמן יקר בנסיונות לטפל בהחזרי המס שלכם? או להסתבך עם זיכויי מס שיש לכם? אתם לא צריכים להמשיך לחפש. בעולם הפיננסים בארץ ישנה חברה בולטת במיוחד במקצועיות שלה, בשירות, ובמחויבות האיתנה שלה להוגנות וליעילות.

אינדיגו פיננסים כובשת יעדים חדשים בצורת העבודה שלה עם שכירים ועצמאים, ומאפשרת לכם להנות משירות חסר תחרות, מקצועיות מדהימה, והוגנות מלאה, למען הצלחת התביעות שלכם להחזרי מס מרשות המיסים.

כוחם של החזרי המס ושל מחזירי המס

החזרי מס יכולים להוות הכנסה משמעותית נוספת בשבילכם, אם לא טיפלתם בזמן בהפחתת חבות המיסים שלכם. אם לא דיווחתם בזמן על נקודות זיכוי שמגיעות לכם, מסיבות שונות. 

עם זאת, הניווט בחוקים ובתקנות המורכבות הקבועים בחוק, סביב חוקי המס, הם מאמץ מפרך ומבלבל ביותר. זה המקום שבו אינדיגו פיננסים נכנסת בתור שחקן ראשי למגרש.

בשל המעמד שלנו כנציגים מוסמכים מול רשויות המס בישראל, אנחנו יכולים להקל עליכם את הטירחה והנטל בצורה בלתי רגילה. המומחים שלנו מנחים אתכם במיומנות, עוזרים בכל מה שנדרש, ומהווים לכם רוח גבית רצינית, עד לקבלת מקסימום הכסף שאתם יכולים לקבל, כמובן רק בדרכים חוקיות, ולפי הגדרות החוק.

אינדיגו פיננסים - מקצוענית בלתי מעורערת

ההצלחה שלנו, אינדיגו פיננסים, נובעת מכוחם של הצוות המקצועי מאוד שלנו. הוא מורכב מרואי חשבון, יועצי מס, סוכני ביטוח, עורכי דין, ועובדים מקצועיים נוספים, ובכך אנו מספקים פתרונות מקצועיים ויצירתיים במיוחד לכל סוגיית מס מורכבת. עם הנסיון שצברנו, באמת קשה כבר לאתגר אותנו בדברים חדשים. 

כך אנו מבטיחים שהמסע שלכם לקבלת החזרי המס, יהיה נקי מטעויות, וחוקי לחלוטין מהחל ועד כלה. 

אינדיגו לא מתפשרת על שירות. אנו ממקסמים באופן מדוייק את הזיכויים והניכויים שלכם, תוך ניהול כל הניירת והבירוקרקטיה הדרושה, כדי לנצל את מלוא היתרון הפיננסי שלכם. אנחנו מבטיחים כי לא נשאיר אבן על כנה, וכי אנחנו נחושים להבריק פתרונות מותאמים בשבילכם, עד הסוף הטוב.

וודאות וסיכון, בטחון והגינות

הפקדת בקשה לפטור ממס הכנסה , או לקבלת החזרי מס, עלולה להיות עמוסת סיכונים. אתם עלולים לגלות כי מס הכנסה נזכר בחובות שלכם, ועכשיו הוא דורש את שלו בלוויית ריבית והצמדה. אנו מכירים בחשש הזה, ודואגים להתייחס אליו במלוא הכבוד.

אנו נוהגים במדיניות שקופה והוגנת, כך שתמיד נטפל בכל בצורה ברורה, ונציב לפניכם את כל הפרטים בצורה הפשוטה והקלה ביותר להבנה. יחד עם זאת, נוודא שברור לכם ולנו, האם נכון לכם לצאת לדרך ולחפש החזרי מס שאתם זכאים להם, או שלכם ספציפית עדיף להמנע בשלב זה מבקשות ממס הכנסה.

אינדיגו פיננסים - לשקט הנפשי של הכסף שלכם

אינדיגו כאן לשירותכם תמיד. אנו פועלים במטרה לייצר שקיפות בתחום של החזרי המס, כך שיהיה לכם תמיד ברור על מה שילמתם, על מה אתם זכאים לקבל החזר, ועל מה תשלמו כי אתם חייבים על פי חוק.

אינדיגו מטפלת במאות עסקים וחברות, ובעשרות אלפי שכירים בשנה. אנו מייצגים מורשים מול רשויות המס, ואוהבים לראות יותר כסף אצל הלקוחות שלנו, ועד היום החזרנו מעל רבע מיליארד שקלים ללקוחותינו!!

נשמח לעשות גם לכם סדר, צרו איתנו קשר ונענה לכם על כל שאלה!

 
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים