סטנדים וויזואליים שיווקיים ויעילים במיוחד – מתקני תצוגה
מתקני תצוגה באמצעותם ניתן להציג מותגים, מוצרים, שירותים או מותגים שלמים, מהווים כלי שיווקי וויזואלי אשר השימוש בו נפוץ ביותר הן בישראל והן בעולם כולו.
מתקני תצוגה באמצעותם ניתן להציג מותגים, מוצרים, שירותים או מותגים שלמים, מהווים כלי שיווקי וויזואלי אשר השימוש בו נפוץ ביותר הן בישראל והן בעולם כולו. על פי רוב, ניתן למצוא מתקני תצוגה שונים ומגוונים בתערוכות, כנסים, אירועי קידום מכירות ועוד, כמו גם בכניסה לחנויות, במרכזי קניות ועוד. מגוון המקומות בהם עושים שימוש במתקנים אלו הוא עצום, וזאת מכיוון שבעלי עסקים רבים מבינים כי מדובר בכלי שיווקי יעיל ביותר. מהם סוגי מתקני התצוגה הנפוצים והאטרקטיביים ביותר?
סטנד רול אפ – אחד הסוגים הנפוצים והמוכרים ביותר של מתקני תצוגה הוא ה"רול אפ סטנד" – אותו מתקן אותו ניתן לפרוש או לגלגל בתוך כמה שניות, וכך להציב שלט פרסום ייעודי ובהדפסה אישית בכל מקום וכמעט ללא מאמץ. מכיוון שמדובר בסטנד מתגלגל וקומפקטי ניתן לקחת אותו לכל מקום בקלות, וליהנות מהשירות שהוא מספק לנו גם בתערוכה בת יום אחד אליה אנו נוסעים במיוחד
מולטי קיוב – המולטי קיוב הוא למעשה סוג של סטנד גדול ורחב יריעה אותו מציבים כרקע לעמדה, לדוכן או לביתן שלם. מדובר באביזר המשמש לצורך השלמת המיתוג של עמדה או דוכן בכך שהוא מספק רקע צבעוני ייעודי, על פי דרישתנו.בדומה לסטנד רול אפ, גם במקרה של מולטי קיוב מדובר במתקן תצוגה אותו ניתן להזמין ולהדפיס באופן ייעודי, וכך לייצר מתקן ייעודי במיוחד עבור העסק שלנו, אשר ייצג אותנו באופן וויזואלי מרשים בכל מקום ובכל זמן
מסגרות לד – בשנים האחרונות נפוצות במיוחד מסגרות לדים שונות. הכוונה היא למסגרת מוארת עבור פוסטר זה או אחר, אשר מן הסתם מפרסם מותג מסוים, בית עסק או ארגון כלשהו. מסגרות אלו בולטות ביותר ומושכות את העין, ומאפשרות לפרסם את אותו מוצר, שירות או מסר כלשהו גם במקומות אשר אינם מוארים במיוחד בפני עצמם. בנוסף למסגרות לפוסטרים, ניתן למצוא גם מסגרות לד עבור חלונות ראווה, דוגמת אלו המוכרות לרובנו מחלונות הראווה של משרדי תיווך בתל אביב...
מתקני תצוגה שולחניים –מתקני תצוגה קטנים ופשוטים יחסית אותם ניתן להציב בכל מקום על גבי שולחן או דלפק כלשהו. המתקנים הללו מאכלסים קטלוגים, ברושורים, עלוני מידע וכו’
סטנדים עבור קטלוגים וברושורים – גם כאן מדובר במתקן אותו רובנו מכירים, דוגמת אותם מתקנים בהם מוכרים גלויות בחנויות לתיירים בכל רחבי העולם. סטנדים אלו מאפשרים להציב כמות גדולה של קטלוגים, ברושורים ועלוני מידע למיניהם, וניתן להציב סטנד שכזה בפני עצמו או בסמיכות לדוכן קיים
דלפקי מכירה – גם דלפק המכירה עצמו יכול לשמש כאלמנט שיווקי בפני עצמו. דוכני מכירה שכאלו מהווים מתקני תצוגה לכל דבר ועניין, ובנוסף לתפקידם השימושי (לספק משטח מסוים על גביו ניתן להניח דפים, לאפשר ללקוחות לקרוא ולכתוב וכו’) משחקים גם תפקיד עיצובי/שיווקי מובהק
קרדיט לתמונה: icatch