חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קידום אתרים לעסקים קטנים

 

בכל שנה קמים אלפי עסקים חדשים בישראל, מרביתם עסקים קטנים. כניסתם לשוק העסקים והרחבת ההיצע בשירותים ובמוצרים בתחום שלהם רק מגדילה את התחרות שגם ככה גדולה כבר בכל תחום

 

בכל שנה קמים אלפי עסקים חדשים בישראל, מרביתם עסקים קטנים. כניסתם לשוק העסקים והרחבת ההיצע בשירותים ובמוצרים בתחום שלהם רק מגדילה את התחרות שגם ככה גדולה כבר בכל תחום. שלא כמו חברות ענקיות שכבר מבוססות כלכלית ורק פועלות לביצוע שינויים קטנים והתאמות לטובת לקוחותיהן, הרי שעסקים קטנים צריכים להילחם על כל לקוח כדי להתפרנס ולהתקדם.

הצורך של עסקים קטנים בלקוחות והכנסה כאן ועכשיו ואיך לפתור את זה?

בשל העובדה שבעלי עסקים קטנים עדיין בתחילת דרכם בעולם העסקים או פשוט אינם מייצרים מספיק כסף כדי להפוך לחברה גדולה, הם מצומצמים מאוד בעלויות הפרסום שלהן ועל כן זה מגביל אותן באפשרות שלהן להתפתח מהר יותר. קידום אתרים לעסקים קטנים יהיה צנוע יותר מקידום מאסיבי של עסקים המשקיעים עשרות אלפי שקלים בפרסום העסק שלהם ולכן גם העבודה שתתבצע בכל חודש תהיה ממוקדת ומצומצמת יותר. עם זאת, כדאי להתמקד בביטויי מפתח נכונים למען קידום יעיל של האתר ועם האפשרות להגדיל את העסק בהדרגה על ידי הבאת לקוחות חדשים, הגדלת ההכנסות וכן השקעה גדולה יותר בתקציב הפרסום מה שיביא לצמיחה גדולה יותר וכן הלאה.

טעויות נפוצות של בעלי עסקים קטנים שאתם לא רוצים לחזור עליהן:

  • להשקיע את כל התקציב בפרסום ממומן – פרסום ממומן בגוגל היא טכניקה נפלאה להביא תנועה לאתר שלכם אך היא יקרה יותר ולא בטוח שתשתלם לכל עסק. לעתים עדיף להשקיע לטווח הארוך, להיות סבלניים וליהנות מלקוחות רבים יותר בעלויות כלליות מוזלות יותר. מה גם שתוכלו ליהנות מפירות הקידום גם קצת בתקופה שלאחר שתפסיקו להשקיע בקידום כסף.
  • הסכם עבודה – דאגו שיהיה לכם הסכם עבודה מול חברת הקידום שמבטח גם אתכם וגם את חברת הקידום במקרה של סיום עבודה בין הצדדים. שלא יקרה מצב שחברת הקידום מסירה את הקישורים שלכם מהאינטרנט כ"נקמה" לזה שהפסקתם לעבוד עמה. הרי ששילמתם על עבודת הקידום הזו ועל הקישורים הללו ואתם רוצים ליהנות מפירות הקידום גם לאחר מכן.
  • אל תשימו את כל הביצים בסל אחד – אל תשקיעו את כל תקציב הפרסום שלכם בקידום אורגני או פרסום ממומן אלא חלקו אותו לאחר התייעצות עם איש מקצוע מנוסה בתחום.

באילו ביטויים כדאי להתמקד בהליך הקידום?

טעות נפוצה נוספת היא בחירת מילות מפתח לא רלוונטיות או כלליות מדי לקידום. כעסקים קטנים עם תקציב קידום דל יחסית, אתם לא רוצים להתחרות בכל הכרישים אלא ליהנות מהסרדינים שהם משאירים בדרך עד שתגדלו מספיק בעצמכם. בחרו ביטויי מפתח זנב ארוך (כלומר המשלבים כמה וכמה מילים ולא רק מילה או שתיים) וכך יהיה להן פחות תחרות ואתם תוכלו להתקדם בהן יותר מהר. נכון שנפח החיפוש יהיה פחות גבוה אבל תוכלו להתפרס על יותר מילות מפתח לקידום וכך להרחיב את כמות התנועה הרלוונטית באתר שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים