חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

איך למלא סדנאות

 

אני מתכנן לעשות סדנה בתשלום בזום. מה הדרך הכי מהירה למלא אותה שלא כוללת פרסום ממומן?

 

אהלן דניאל, יש הרבה אפשרויות לקדם סדנה בצורה אורגנית זריזה, אני קורא לזה "פעולות שיווק גרילה".

קודם כל, אני כן ממליץ להכניס פרסום ממומן בהמשך, ברגע שזה יתאפשר!
פרסום ממומן מקצר המון תהליכים ועובד מצוין (כשעושים אותו נכון).

אז לשאלתך:
דרכים להביא לקוחות בצורה אורגנית
- פרסום בקבוצות:
לכל תחום עניין יש קבוצות פייסבוק סגורות, שחברי הקבוצה הם קהל לקוחות פוטנציאלי נהדר!
יש כאן טריק קטן.. כי מצד אחד: בעל הקבוצה לא רוצה שתפרסם דברים שלא קשורים אליו,
ואתה רוצה להשתמש בקבוצה כדי להביא אנשים לסדנה שלך!
הפתרון: תוכן טוב!
בשיווק אני תמיד אומר "תחשוב על הלקוח ולא על עצמך! מה יוצא לו מזה ולא לך".
כאן אתה רוצה לחשוב על הלקוח + על בעל הקהילה!
מה שבעלי קבוצות/קהילות רוצים זה תוכן טוב!
אם אתה מומחה בתחום שלך, אתה יכול לפרסם תוכן איכותי בקבוצה ובסוף התוכן להזמין אנשים לפנות אליך, ליצור איתך קשר ולהתייעץ איתך.

- שת"פ
זו לדעתי הדרך האידיאלית!
ככל שאתה מוכר יותר, שיש לך שם, כל יש לך כנראה יותר קשרים.
ממליץ לך פשוט להרים טלפון לקולגה ולקבוע LIVE משותף ברשת החברתית!
אתה מזמין את הקהל שלך, הקולגה את שלו, ובLIVE אתה נותן תוכן, הקולגה מראיין אותך ואתה מזמין את כולם לבוא לסדנה.

- המלצה והפניה של לקוחות עבר
הכי פשוט ופרקטי שאנשים פשוט שוכחים:
תרים טלפון ללקוחות מרוצים שלך ותבקש מהם הפניות של חברים שלהם להגיע לסדנה + כרטיס חינם בשבילהם.

- רשימת תפוצה
אם יש לך רשימת תפוצה, מציע לעשות "קמפיין מיילים" כלומר תהליך מכירה במייל במשך 3-5 מיילים.
יש דרך ספציפית שאני ממליץ לעשות את זה, לא ניכנס לעומק כי יש כאן המון רעיונות שאתה יכול להשתמש בהם :)
שורה תחתונה: אתה רוצה לתת תוכן בתוך המייל ולא רק למכור ולדחוף כך שגם מי שלא ירכוש ירגיש שקיבל ערך מהמייל שלך.

- פרופיל פייסבוק/אינסטה וכו’
בדיוק כמו ברשימת התפוצה, מומלץ גם להשתמש ברשתות החברתיות לקידום האירוע!
היתרון ברשתות הוא שאפשר לשתף, להגיב וליצור מעורבות מצד הקהל, מה שגורם גם ליותר עניין וגם ליותר חשיפה!
אפילו אם לא יקנו הרבה מתוך הפעולות האלו, כן תקבל הרבה חשיפה ואנשים ידעו מה אתה עושה, כך שתוכל למכור יותר בקלות את הסדנה הבאה.

כמו שאתה רואה, יש כאן הרבה אופציות!
ממליץ לך לבחור שתי אופציות ולרוץ איתם!
בסופו של דבר שיווק דיגיטלי זה עניין של מיקוד, ולא פיזור ;)
עדיף שתעשה 2 פעולות בצורה רצינית מאשר 5 בצורה חלקית.

בהצלחה!

יש לכם עוד שאלות לשי סגל יעוץ דיגיטלי? כנסו!

 

0528065656 

האתר שלי



 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים