חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה כדאי לשכור חברת ניהול?

 

ועדי בתים מתמודדים רבות עם שאלת הכדאיות של העסקת חברת ניהול. אבל כיום, כאשר ניהול מבנים הופך לעסק הרבה יותר מסובך, העסקת חברת ניהול בתים תהיה מאוד הגיונית. חברת ניהול מתמודדת עם הדיירים, חוסכת המון זמן יקר והתעסקות, גובה תשלומים, מטפלת בבעיות תחזוקה ותיקונים, מספקת מענה לקריאות ותלונות של דיירים ומנהלת את הבניין באופן שוטף

 

ועדי בתים מתמודדים רבות עם שאלת הכדאיות של העסקת חברת ניהול. אבל כיום, כאשר ניהול מבנים הופך לעסק הרבה יותר מסובך, העסקת חברת ניהול בתים תהיה מאוד הגיונית. חברת ניהול מתמודדת עם הדיירים, חוסכת המון זמן יקר והתעסקות, גובה תשלומים, מטפלת בבעיות תחזוקה ותיקונים, מספקת מענה לקריאות ותלונות של דיירים ומנהלת את הבניין באופן שוטף. בנוסף חברת ניהול מביאה את הידע והניסיון יחד אתה, ומעניקה לדיירים שקט נפשי וידיעה שהבית המשותף נמצא בידיים הטובות ביותר. 

מתי כדאי לשכור חברת ניהול?

אם בבניין המשותף יש הרבה דירות ובעלי דירות, כך סביר להניח שהניהול של חברת הניהול יהיה מיטבי יותר. ככל שיש יותר דיירים בבניין ככה נעשה מאתגר יותר לנהל אותו בהתנדבות ולהתמודד עם כל פעולות הניהול באופן שוטף. 

העסקת חברת ניהול תהיה בחירה אופטימלית כאשר הבניין המדובר כולל המון קומות, כמה מעליות ושלל מערכות מתקדמות ומתקנים שדורשים תחזוקה שוטפת, כמו למשל חניון, יחידות אחסון, חדר משאבות, מערכת אוורור מרכזית, מערך פינוי אשפה, ברכה, חדר כושר, גינה וכן הלאה. ככל שיש יותר קומות ומתקנים מתקדמים כך יעלה הצורך בעזרה בניהול השוטף והתחזוקה המונעת. 

ולבסוף, כדאי לשכור חברת ניהול כאשר אף אחד לא שש להתנדב לוועד הבית והזמן של כל הדיירים מוגבל כך שאף אחד לא מוצא את הפנאי להקדיש לעבודת הניהול בפועל. אם כלל הדיירים מעדיפים להתעסק בשגרת החיים ולהעסיק חברת ניהול מקצועית שתהיה אמונה על כל המשימות הכרוכות בניהול ותחזוקת המבנה, מה טוב. 

כיצד למצוא חברת ניהול נכסים טובה?

אם בעלי הדירות בבניין כן מחליטים שהגיע הזמן להעסיק את שירותיה של חברת ניהול, כדאי ומומלץ לנקוט בכל האמצעים הנדרשים על מנת לבחור חברה מקצועית ומנוסה. קבלו המלצות מבניינים שכנים, או היכנסו לרשת החברתית לקהילות וקבוצות בסביבת המגורים על מנת לקבל המלצות. חפשו באינטרנט אחר מועמדות מובילות, קראו חוות דעת שונות כדי להתרשם, ואל תהססו לערוך ראיונות לחברות ניהול פוטנציאליות כדי להתרשם בעצמכם. 

כמו כן, כדאי שתכירו את חוק המקרקעין כדי להגן על עצמכם ולהכיר את הזכויות שלכם בעת עבודה עם חברת ניהול, כדי לצמצם סיכונים אפשריים שעומדים לנגדכם ואולי אינכם מודעים אליהם. לבסוף קבלו הצעות מחיר מכמה חברות, השוו ביניהן וקבלו החלטה על סמך הניסיון ורמת המקצועיות של החברה, כמו גם על בסיס המחיר המשתלם ביותר.

את כל הפרטים שסוכמו, הקפידו לאגד בחוזה עבודה מסודר, כך שתנאי ההתקשרות ביניכם יהיו מתועדים לכל אורך תקופת שיתוף הפעולה. 

נכתב בשיתוף עם חברת איזיהאוס, ניהול מבנים בר"ג, ת"א והסביבה. בקרו באתר שלנו לקבלת פרטים נוספים

 

 
 
 
ורום המומחים  של mcity

ורום המומחים של mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים